Cumpara de la o afacere mica

Aldi suport – servicii IT care cresc eficienta afacerii tale

sept. 23, 2020

Buna. Sunt Horia, un pasionat de calculatoare de cand eram un pusti. O sa iti povestesc despre cum am ajuns sa am mica mea afacere in acest domeniu.

Prin anii `90 nu era internetul de azi si accesul la know-how asa cum il avem acum. Avand calculator din 1993, am invatat foarte repede ca orice remediere cade in sarcina mea. La 16 ani, in 1999, am gasit o solutie la o problema hardware pe care o companie de IT nu a reusit sa o rezolve si acela a fost momentul in care am realizat ca solutiile mele au valoare adevarata in piata si am inceput calatoria minunata in lumea IT. Mult timp am reparat sau imbunatatit calculatoarele familiei, prietenilor si colegilor. In 2012 mi-am deschis firma si am inceput sa ofer aceste servicii persoanelor fizice.

In timp, datorita solutiilor si profesionalismului de care am dat dovada, clientii ne-au recomandat companiilor unde lucrau. Si iata-ne lucrand din ce in ce mai mult cu persoane juridice.

Ce servicii oferim?

Oferim solutii individualizate fiecarui client in functie de ce nevoi are. Asistenta IT remote si on-site angajatilor, implementarea de proiecte ca: imbunatatirea calculatoarelor existente, a retelelor locale Wireless sau pe cablu, implementarea de solutii de securitate, implementarea echipamentelor in rack-uri, cablare, diagnosticari de probleme punctuale hardware, instalatii electrice, de securitate etc. Prea tehnic limbajul? Stiu, asa e, dar va puteti face o idee mai concreta daca intrati pe site-ul nostru.

Cu ce clienti lucram si ce le place la noi?

Avem clienti din toate domeniile de activitate: constructii, proiectare, farmacii, industria auto, bancara, servicii de curatenie si administrative, echipamente medicale, optica medicala, hoteliera, magazine retail etc. Practic, oricine este interesat de imbunatatirea tehnologica si de eficientizare.

Principalele motive pentru care avem clienti fideli este profesionalismul de care dam dovada, faptul ca se pot baza intotdeauna ca problemele lor sunt rezolvate. Si de asemenea faptul ca venim cu solutii personalizate, adaptate pe client, la bugete small business.

Cum au fost lunile de criza sanitara pentru afacerea mea?

Am inceput anul cu proiecte majore si indraznete care ne-ar fi permis cresterea. Din pacate luna martie a venit ca un soc incredibil. 90% din clienti au suspendat activitatile sau au fost foarte puternic afectati financiar, fapt care a generat suspendarea tuturor activitatilor non-esentiale supravietuirii, precum serviciile prestate de noi. Din aceasta cauza am avut incasari mai mici cu 80% in aceasta perioada. Incepand cu luna iunie s-a reinceput activitatea, dar foarte timid, undeva la 25% din activitatea din ianuarie-februarie. Din pacate am avut si clienti care si-au inchis de tot businessul.

Care este atitudinea noastra in contextul actual?

Ce ne afecteaza cel mai tare momentan este blocajul financiar, frica clientilor de toate dimensiunile de a face investitii in contextul actual. Toti isi pun problema daca sunt pregatiti in cazul unei noi situatii de urgenta. Pe de alta parte, treptat socul trece, afacerile se redefinesc, apar noi nevoi, companiile realizeaza ca trebuie sa se optimizeze. Mai ales acum, caci ineficienta in vremuri de criza este extrem de costisitoare. De aceea ne adaptam din mers si venim cu solutii optime pentru noile probleme.

Suntem optimisti pentru ca prin serviciile pe care le prestam, clientii nostri se pot ocupa de ceea ce fac ei mai bine in businessul lor si sunt mai eficienti. Iar asta poate face diferenta intre cei care se opresc si cei care merg inainte.

 

Numai bine,

Horia

Blogul BT Mic Blogul BT Mic Blogul BT Mic