btmic.ro
Start Online

Stefara

Jul 22, 2021

Buna. Sunt Diana si sunt proaspat antreprenor din 2019. Dupa 7 ani de munca in acelasi domeniu, m-am decis sa deschid propria florarie: Stefara. Pe parcurs mi-am dezvoltat afacerea cu o gama variata de buchete si aranjamente florale, iar in prezent am ajuns sa ma ocup inclusiv de organizarea de evenimente.

 

Ce te-a determinat sa faci trecerea din offline in online?

Am deschis portile in 2019, iar in 2020 am cam fost nevoiti sa le inchidem temporar, din motive de pandemie. Cel putin in spatiul fizic. Am fost pusa in situatia de a ma adapta foarte rapid si am inteles ca viitorul va fi mai mult in online. Asa ca am inceput sa fim foarte activi pe retelele de socializare pentru a face cunoscuta floraria Stefara.

 

Despre programul Start Online

A venit la momentul oportun. Noi ne-am diversificat in timp gama de produse incluzand si o parte de tablouri din licheni, aranjamente din flori de sapun, cadouri. Promovarea pe retelele de socializare are limitele ei atunci cand baza de produse creste si am simtit ca am nevoie de un magazin online. Doar ca nu prea stiam de unde sa incep. Acum cateva luni cand am fost contactata pentru acest program, mi s-a parut ca nu putea sa vina intr-un moment mai bun.

 

Provocarile din program

Neavand experienta in domeniu, totul a fost nou pentru mine. Am invatat foarte multe despre marketing online, Google Analytics, Google Ads, legislatie pentru online. A fost o provocare pentru mine si sunt foarte mandra ca am reusit sa invat cum sa gestionez platforma magazinului meu, sa incarc produse, descrieri, sa incarc bannere. Uitandu-ma in urma, as zice ca tot programul a fost o provocare pe care cred ca am depasit-o cu bine. Dovada ar trebui sa fie ceea ce vedeti intrand pe Stefara. 

 

Ce te motiveaza sa duci mai departe afacerea?

Iubesc ceea ce fac, pentru mine nu e un simplu business, pentru mine este pasiune si un vis devenit realitate. Iar cu ajutorul magazinului online, vreau ca aceata realitate sa fie de lunga durata. 

 

Cum arata urmatoarele 3 luni pentru tine?

Cred ca pentru urmatoarele trei luni, si nu numai, strategia mea se va axa foarte mult pe promovare si pe evidentierea calitatilor noastre de baza: calitate, seriozitate si punctualitate.

Blogul BT Mic Blogul BT Mic Blogul BT Mic

Alte articole