Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Aldi suport – servicii IT care cresc eficiența afacerii tale

Bună. Sunt Horia, un pasionat de calculatoare de când eram un puști. O să îți povestesc despre cum am ajuns să am mică mea afacere în acest domeniu.

Prin anii `90 nu era internetul de azi și accesul la know-how așa cum îl avem acum. Având calculator din 1993, am învățat foarte repede că orice remediere cade în sarcina mea. La 16 ani, în 1999, am găsit o soluție la o problema hardware pe care o companie de IT nu a reușit să o rezolve și acela a fost momentul în care am realizat că soluțiile mele au valoare adevărată în piață și am început călătoria minunată în lumea IT. Mult timp am reparat sau îmbunătățit calculatoarele familiei, prietenilor și colegilor. În 2012 mi-am deschis firma și am început să ofer aceste servicii persoanelor fizice.

În timp, datorită soluțiilor și profesionalismului de care am dat dovadă, clienții ne-au recomandat companiilor unde lucrau. Și iată-ne lucrând din ce în ce mai mult cu persoane juridice.

Ce servicii oferim?

Oferim soluții individualizate fiecărui client în funcție de ce nevoi are. Asistență IT remote și on-site angajaților, implementarea de proiecte că: îmbunătățirea calculatoarelor existente, a rețelelor locale Wireless sau pe cablu, implementarea de soluții de securitate, implementarea echipamentelor în rack-uri, cablare, diagnosticari de probleme punctuale hardware, instalații electrice, de securitate etc. Prea tehnic limbajul? Știu, așa e, dar va puteți face o idee mai concretă dacă intrați pe site-ul nostru.

Cu ce clienți lucrăm și ce le place la noi?

Avem clienți din toate domeniile de activitate: construcții, proiectare, farmacii, industria auto, bancară, servicii de curățenie și administrative, echipamente medicale, optică medicală, hotelieră, magazine retail etc. Practic, oricine este interesat de îmbunătățirea tehnologică și de eficientizare.

Principalele motive pentru care avem clienți fideli este profesionalismul de care dăm dovadă, faptul că se pot baza întotdeauna că problemele lor sunt rezolvate. Și de asemenea faptul că venim cu soluții personalizate, adaptate pe client, la bugete small business.

Cum au fost lunile de criză sanitară pentru afacerea mea?

Am început anul cu proiecte majore și îndrăznețe care ne-ar fi permis creșterea. Din păcate luna martie a venit că un șoc incredibil. 90% din clienți au suspendat activitățile sau au fost foarte puternic afectați financiar, fapt care a generat suspendarea tuturor activităților non-esențiale supraviețuirii, precum serviciile prestate de noi. Din această cauza am avut încasări mai mici cu 80% în această perioada. Începând cu luna iunie s-a reînceput activitatea, dar foarte timid, undeva la 25% din activitatea din ianuarie-februarie. Din păcate am avut și clienți care și-au închis de tot businessul.

Care este atitudinea noastră în contextul actual?

Ce ne afectează cel mai tare momentan este blocajul financiar, frică clienților de toate dimensiunile de a face investiții în contextul actual. Toți își pun problema dacă sunt pregătiți în cazul unei noi situații de urgență. Pe de altă parte, treptat șocul trece, afacerile se redefinesc, apar noi nevoi, companiile realizează că trebuie să se optimizeze. Mai ales acum, căci ineficientă în vremuri de criză este extrem de costisitoare. De aceea ne adaptăm din mers și venim cu soluții optime pentru noile probleme.

Suntem optimiști pentru că prin serviciile pe care le prestăm, clienții noștri se pot ocupă de ceea ce fac ei mai bine în businessul lor și sunt mai eficienți. Iar asta poate face diferența între cei care se opresc și cei care merg înainte.

 

Numai bine,

Horia

Galerie

0%